Raporttien perusteella kaupassani ei ole enää paljon kehitettävää, sillä asiakkaat olivat melko tyytyväisiä sivustoon. Tuotevalikoima on mielestäni melko suuri, enkä sitä lähtisi enää suurentamaan. Tuotteiden saatavuutta pitää katsoa, onko kaikkia tuotteita hyvin saatavilla.
Alennuskoodien käyttä jäi hieman mietityttämään, sillä kyselyä oli täytetty muttei alennuskoodia ollut käytetty. Pitääkö tehdä toisenlainen alennuskoodi kampanja vai mitenkä?
Tulevaisuudessa voisi tehdä sellaisen kyselyn, jossa asiakkaat pääsisivät vastaamaan itse mitä kehitettävää olisi (asiakkaat saisivat kirjoitettua tekstiruutuun, että mitä kehitettävää on).
Jatkossa järjestää hieman erilaisia kampanjoita. Täytyy toivoa, että asiakkaat innostuisivat hieman enemmän kampanjoista ja ostaisivat tuotteita hyvin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti