tiistai 24. toukokuuta 2016

Kampanjat ja purkumyynnit


1.Ensimmäinen kampanja on kesän aloitus kampanjasta. Käytin vaakasuoraa viivaa sommittelumenetelmänä (vähäsen löytyy myös kolmion mallista sommittelua) ja väriharmoniana toimi kolmisointu. Värit kuitenkaan eivät vastanneet ihan sitä mitä olisi pitänyt, mutta kuitenkin tarkoitus oli käyttää keltaista, vihreää sekä sinistä. Lisäksi laitoin myös harmaata ja valkeaa tasapainoittamaan värieroa. Kohderyhmäni oli lähinnä aikuiset sekä omassa asunnossa asuvat nuoret, etenkin naiset.

 
Kesän aloitus kampanjan purkumyynti. Tässä toimivat samat värit alkuperäisessä kampanjassakin eli väriharmoniana toimii kolmisointu. Sommitteulperiaatteena on symmetrinen sommittelu.


Sisustus kampanja. Kohderyhmänäni toimii lähinnä nuoret sekä aikuisetkin, mutta enimmäkseen naispuoliset sellaiset. Väreinä käytin mustaa, valkoista sekä harmaata. Väriharmoniana toimi lähiväriharmonia sekä vastaväriharmonia. Sommitteluna toimi mielestäni vaaka- sekä pystysuora viiva ja se on myös hieman epäsymmetrinen.

Sisustus kampanjan purkumyynti. Väriharmoniana toimi mielestäni taas lähiväriharmonia sekä vastaväriharmonia. Sommitteluna toimi vaaka- sekä pystysuora viiva ja sommittelu on myös ehkä hieman epäsymmetrinen.


Back To School kampanja on suunnattu nuorille pojille. Väriharmoniana toimi lähiväriharmonia. Värit taas eivät vastaa kunnolla sitä mitä niidet pitäisi olla, koska värejä ei ollut hyvin tarjolla, mutta kuitenkin melko lähelle värit ovat oikeita. Lisäksi laiton hieman erivärisiä kenkiä näytille. Sommitteluna toimi lähinnä vaakasuora viiva.


Back To School kampanjan purkumyynti. Tässä väriharmonia oli sama mikä kampanjan alussakin, mutta lisäksi väriä tuli tuomaan punaiset alennus lappuset jotta ihmiset huomaisi alennus nurkkauksen. Sommitteluna toimi epäsymmetrinen sommitelu.


Pyyheliinat vaihtoon kampanja. Sen kohderyhmänä toimii lähinnä nuoret/aikuiset naiset, mutta miksei miehetkin. Väriharmoniana toimi lähiväriharmonia, mutta tästäkin huomaa sen, että ihan niitä värejä ei löytynyt mitä tarkoitukseni oli oikeasti käyttää. Laitoin valkoisia kylpytakkeja tuomaan hieman tasoitusta oranssin ja vihreän värin lisäksi. Sommitteluna toimii pystysuora viiva sekä myös hieman epäsymmetrinen sommittelu.



Pyyheliinat vaihtoon kampanjan purkumyynti. Väriharmoniana toimii lähiväriharmonia ja sen sommitteluna toimii vaakasuora viiva sekä se on ehkä hieman horisontaallinen.


Isänpäivä kampanjan kohderyhmänä toimii lapset sekä vaimot, jotka ostavat isälleen isälleen lahjoja. Käytin lähiväriharmoniaa sekä vastaväriharmoniaa. Sommittelu on hieman vaakasuora viivamainen, mutta myös epäsymmetrinen.


Isänpäivä purkumyynti, josta löytyy sama väriharmonia sekä sommitteluna toimii vaakasuora viiva, pystysuora viiva ja sommittelu on myös hieman epäsymmetrinen.


Joulukampanja. Tästä löytyy symmetristä sommittelua ja värit ovat aikalailla jouluiset, Mielestäni tausta olisi voinut olla punainen myös tässä, mutta en viitsinyt enää rueta vaihtamaan sitä, koska olisi pitänyt tehdä koko seinä uudelleen. Kohderyhmänä toimii kaikki, jotka vain joulua viettävät.


Joulun purkumyynti. Tässä käytin epäsymmetristä sommittelua ja värimaailma oli lähes sama kuin joulu kampanjassa. Tässä vaihdoin seinän värin punaiseksi, josta näkee millainen seinä olisi suunnilleen ollut punaisena. Kohderyhmänä toimii joulua viettävät ihmiset ja semmoiset jotka ostavat tavaraa jemmaan jo etukäteen.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti